Beauty And A Beat - Justin Bieber

2012-06-21 | 11:17:05 | Kategori: Emmy - Natur | 2 kommentarer







Här kommer bilder från veckan jag varit i Luleå.
Har fått sommarlov nu och började sommarlovet med en vecka i Luleå och kom hem igår. Har också varit till Haparanda i helgen och spelat fotbollslandskamper mot Finland, Norge och Ryssland. Det var då verkligen kul! Sen så har det inte hänt så mycket mer faktiskt, idag så ska jag på fotbollsträning och ta en spruta... Usch. Borde ha mer att skriva efter att inte ha bloggat på över en veckan, men det har jag inte. Hejdå.
Postat av: #1Bieberfan

Slår vad om att du (Emmy) inte har Believe Tour tickets...MEN DET HAR JAG :)

2012-07-11 @ 00:41:38
Postat av: Lisa

Snygga bilder Emmy.

2012-07-14 @ 22:29:12

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: