Hej #1Bieberfan

2012-07-18 | 13:31:46 | Kategori: Svar på tal | 2 kommentarer
Namn: #1Bieberfan
Kommentar: Slår vad om att du (Emmy) inte har Believe Tour tickets... MEN DET HAR JAG :)
 
Svar: Ledsen för det sena svaret, har inte varit inne på den här bloggen på ett tag. I alla fall så hoppas jag att du inte blir besviken nu, för jag och min kompis har Golden Circle biljetter till när han kommer till Sverige. Ägd! 
/Emmy
Postat av: Julia

Fan vad awesome att du fick biljetter tillslut! Hoppas vi ses i Stockholm! :D TAGGA!!!

Svar: Ja, verkligen! Gud, jag hade dött om jag inte fått biljetter ;) ÅÅ SÅ SJUKT TAGGAD! Längtar som bara den!
emmyalva.blogg.se

2012-07-18 @ 23:29:20
URL: http://julialarsson.webblogg.se
Postat av: Tess & Becca

Tjaaaba snyggingar! :D Just nu har vi frågestund på bloggen så kika hemskt gärna in och ställ en eller två till oss att klura på. De fem bästa frågorna vi får in belönas sedan med en varsin länkning, whooop! ;) Puss och kram!

2012-08-07 @ 17:31:57
URL: http://twobodiiesonesoul.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: